Fakty mamy takie:
24.11.2017 Wypowiedzenie polisy 450000106471, zgłoszenie u ubezpieczyciela
16.02.2018 Wpływ zwrotu za nadpłacony okres polisy 450000106471
02.02.2018 Hestia samoczynnie zawarła polisę. numer 901201165489 na samochód, który zbyłem
wt., 24 lis 2020, 13:28 do pd.kontakt@intrum.pl
Sprawę zgłosiłem do wyjaśnienia w Intrum.
Przesyłając potwierdzenie otrzymania zwrotu z Hestii, który jest potwierdzeniem skutecznie wypowiedzianej polisy.
- pon., 21 gru 2020 o 17:06
Skontaktowałem się z Infolinią Hestii, trafiając na pomocnego doradcę (większość to ludzie z przypadku).
Pomocny doradca zgłosił problem, oraz przesłał mi potwierdzenie mailem:
Mail od: obslugainfolinii@ergohestia.pl
Szanowny Panie,
w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej uprzejmie informuje, że zgłoszenie dotyczące prawidłowego rozliczenia polisy o nr 450000106471, anulowania polisy 901201165489 oraz weryfikacji kwestii związanej ze sprzedażą należności i skierowaniem sprawy do Kancelarii Zewnętrznej i Sądu, z jednoczesnym rygorem poddania się zajęcia komorniczego, zostało skierowane do właściwego działu.
Jednocześnie informuje, że przekazałem również sprawę swojemu bezpośredniemu przełożonemu w celu nadania sprawie trybu priorytetowego.
Dzisiaj
Zero odpowiedzi z hestii, Intrum dalej windykuje..
@PiotrKodziski sprawy o których wspominasz to Hestia?