Witam serdecznie, mam problemy z częstymi awariami w nowej Octavii RS 2,0 TSI z 2020roku.
27.11.21
Odbiór auta z Salonu Cichy-Zasada Koszalin, podczas podróży do domu pierwszy problem z zawieszającym się radiem,
22.12.20
Umówienie na akcję serwisową w Skoda Bieranowski Bydgoszcz,która miała rozwiązać problemy natury elektronicznej i sprawności multimediów. Po akcji było już tylko gorzej…
28.12.20
Wizyta w serwisie Cichy zasada Poznań centrum. Powodem wizyty były:
*Niedomykająca się i stukająca klapa bagażnika
*Dalsze problemy z systemami multimedialnymi,
05.01.21
Auto zostało podstawione do Serwisu Skoda Bieranowski.
W okresie od 28 do 05.01 auto 2 krotnie awaryjnie zahamowało bez żadnej przyczyny pojawiał się błąd front assist,
Ponadto:
*klapa nadal stukała i się nie domykała,
*występowały błędy prawie wszystkich systemów bezpieczeństwa,
*system bezkluczykowy działał wybiórczo,
*kamera cofania (zielony ekran)
Auto spędziło w serwisie Ok 14 dni
22.02.21
Kolejna wizyta w serwisie Cichy Zasada Poznań centrum
Problemy nadal z :
*Klapą bagażnika,
*multimedia,
*kamera cofania,
*ładowanie profilu użytkownika,
*problem z regulacją elektryczną fotela.
*podczas wizyty stwierdzono również niesprawność układu hamulcowego z tyłu zakwalifikowano tarcze oraz klocki do wymiany(nie zagrażająca bezpieczeństwu według serwisu)
*błędy systemów wspomagania
Auto zostaje umówione na kompleksowa 15.03.21.
15.03.21
Kolejna wizyta Skoda Cichy Zasada Poznań:
Usterki wyżej wymienione zostają dopiero naprawione.
Otrzymuje info że nie wszystkie usterki zostały usunięte ze względu na brak rozwiązań producenta.
Auto zostaje wydane z nie działającym w pełni :
Systemem bezkluczykowy,
Kamera cofania
Profilem użytkownika oraz połączeniem BT telefonu z autem
Auto spędziło w serwisie 14 dni
12.04.21
*Pojawiają się ponownie błędy front Assist, które powróciły po długim czasie (auto lekko przyhamowało dwukrotnie podczas wyprzedzania na autostradzie)
*Zapala się błąd poduszek powietrznych(nie za każdym razem Ok. 3 razy)
*Pojawia się błąd systemu start stop
*pozostały również problemy na które producent nie ma rozwiązania
Czy ktoś może mnie pokierować jak najlepiej dalej postępować? Jakaś sprawdzona kancelaria od takich spraw? Może jakieś początkowe gotowe rozwiązania?
Auto w leasingu konsumenckim. Wszystkie awarie zgłaszane do sprzedawcy pisemnie z zadaniem skutecznej naprawy.
Chodzi głównie o skuteczną naprawę, partycypację w kosztach przez okres gdy auto jest chronicznie niesprawne, lub wymiana na wolne od wad ewentualnie zdanie auta sprzedawcy.
Pozdrawiam Bartek