Zdjęcie przód:
Zdjęcie tył:
Zdjęcie środek:
Marka, model i wersja: Infiniti Q50S Sport Tech Hybrid RWD MY18
Odstępne: 55 000 PLN (Netto)
Wysokość raty: 2,274,96 PLN (Netto)
Wartość wykupu pojazdu: 1 024,39 PLN (netto)
Data pierwszej rejestracji: 02.01.2018
Data rozpoczęcia umowy leasingowej: 21.04.2021
Ilość spłaconych rat: 13
Ilość rat pozostałych do spłaty: 34
Data zakończenia umowy: 01.04.2025
Czy jest możliwość zwrotu pojazdu: nie
Aktualny przebieg pojazdu: 54 000 km
Całkowity Limit przebiegu umowy: brak
Dopłata za kilometr po przekroczeniu limitu: brak
Czy pojazd jest bezwypadkowy: Tak
Finansujący: PKO Leasing
OC/AC/NNW: Indywidualne - chyba nie przechodzi z cesją
Specyfikacja pojazdu: Hybryda z silnikiem 3,5 V6 na fullu
Pozostałe informacje:
Mam do zaoferowania Infiniti Q50S SportTech Hybrid RWD MY2018 przebieg 54 000 km– hybryda klasyczna z silnikiem spalinowym V6 VQ35HR, najbardziej znany z Nissana 350Z, po faceliftingu, w najwyższej wersji wyposażenia oraz napędem na tylną oś. Jako ciekawostka, auto w tej wersji wyposażenia zgodnie z katalogiem była dostępna wyłączenie z napędem na cztery koła – napęd na tył w połączeniu z tą wersją wyposażenia można było jednak skonfigurować na specjalne zamówienie, stąd też takie auto to „biały kruk”.
Napęd hybrydowy składa się z silnika spalinowego V6 o pojemności 3,5l i mocy 306KM oraz elektrycznego zintegrowanego z automatyczną skrzynią biegów o mocy 68KM – moc kombinowana to w tym wypadku 364KM. Taki układ zapewnia dynamiczną jazdę z zachowaniem komfortu – zgodnie z katalogiem 5,1s 0-100km/h. W moim użytkowaniu auto pali średnio 9l/100km, co o dziwo też jest zgodne z katalogiem – głównie miasto średniej wielkości.
Auto jest kolorze Midnight Black – czarny metalik, tapicerka skórzana w kolorze grafitowym. Auto zostało oklejone na kolor czerwony folią 3M G363 Gloss Dragon Fire Red, dach i lusterka czarne – również oklejony, chromowane listwy oklejone na czarno – stylizacją zajęła się firma Format z Rzeszowa. Na folie jest jeszcze 1,5 roku gwarancji. Wewnątrz czarne plastiki piano zostały oklejone folią PPF matową Llumar – nie widać tak odcisków palców i się nie rysują.
Auto jest bardzo bogato wyposażone – do Sport Techa można było dobrać już tylko lakier, a tak, to miał wszystko, co w katalogu (poniżej link, gdzie można wszystko sprawdzić). Na uwagę zasługuje na pewno:
- DAS — Direct Adaptive Steering, czyli Steer-By-Wire, kierownica działająca „po kablu”, z realnymi ustawianiami charakterystyki ciężej/szybciej-lżej/wolniej, w połączeniu z ALC – Active Lane Control, czyli utrzymanie pasa ruchu, gdzie korekcja następuje bez ruchu kierownicą – jest to super komfortowe w dłuższej trasie!
- Zapisywanie profili kierowców z pamięcią ustawień fotela, kierownicy, lusterek, systemów bezpieczeństwa, multimediów, klimatyzacji zintegrowane z kluczykiem
- „Tarcza bezpieczeństwa” – pakiet systemów bezpieczeństwa i wspomagających kierowcę, działających bardzo płynnie, w tym rzadko spotykane w innych markach – asystent utrzymania odstępu/hamowania, który można porównać do hamowania na tempomacie adaptacyjnym z tą różnicą, że nie trzeba do tego włączać tempomatu.
Akcesoria/modyfikacje/przygody/informacje dodatkowe:
auto z dwoma kompletami kół, lato JR28 19” opony Dunlop, zima felgi fabryczne, odnowione wizualnie 19” Vredestein, oba komplety kół z czujnikami TPMS OEM, letnie trzeba zaprogramować – stąd widoczna kontrolka na zdjęciach. Oba komplety felg bez żadnych uszkodzeń
akcesoria drobne: OEM dywaniki gumowe (bardzo grube, jest premium jak nic), hak na zakupy, siatka w bagażniku, mata bagażnika frogum
akcesoria zapasowe / czekające na zamontowanie: klocki hamulcowe ceramiczne powerstop na przód i tył, pióra wycieraczek, filtr kabinowy OEM impregnowany polifenolem z winogron
wspomniana wcześniej zmiana koloru na czerwony
szyby tył przyciemnione
moduł AndroidAuto / CarPlay
wideorejestrator Mio przód/tył/adapter zasilania z trybem parkingowym
ogrzewanie postojowe Eberspächer Hydronic sterowane pilotem
demontowalny hak (wygląda na nieużywany)
auto sprowadziłem z Niemiec – zgodnie z raportem AutoDNA miało przed moją kadencją wyłącznie jedną szkodę, uszkodzenie nadwozia przód na kwotę 250-500 EUR – czujnik lakieru wskazał malowaną maskę, reszta w oryginale
za mojej kadencji: pierwsza firma, która oklejała auto, uszkodziła lampy tylne zewnętrzne – zostały one wymienione na nowe (źródło Infiniti Park Poznań)
Ile za to wszystko (stan na 28.05.2022):
164 048,83 PLN brutto - to jest kwota zawierająca wszystko, czyli odstępne za leasing, kapitał leasingu do spłaty, razem z odsetkami. Jak trochę rozbierzemy te kwotę, to wychodzi tak:
odstępne 67 650 PLN brutto (oczywiście na to FV 23%)
kapitał leasingu do spłaty, czli 82 674 PLN brutto + odsetki przy aktualnych stopach czyli 13 724,59 PLN Brutto (efektywne oprocentowanie przy aktualnych stopach to 116,6%)
do spłaty pozostaje 34 raty po 2, 274,96 PLN netto + wykup 1 024,39 PLN netto.
Auto jest w leasingu w PKO Leasing, najchętniej cesja leasingu, ale jakby się ktoś decydował na „gotówkę”, to mogę się zorientować, czy wykup jest już możliwy - wtedy odpadają koszty leasingu i auto wychodzi 150 324 PLN brutto.
Auto sprzedaję z bólem serca – nie jest łatwo znaleźć egzemplarz w fajnym stanie, a na chwilę obecną auto z silnikiem większym niż 2.0 to też rarytas, ale ostatnio na co dzień jeżdżę innym, więc to stoi i się marnuje. W moim własnym odczuciu, w porównaniu do aut, które ostatnio użytkowałem trochę dłużej, to prowadzi się najprzyjemniej oraz najlepiej sprawdza się w trochę dłuższych trasach – wychodziłem z auta najmniej zmęczony (porównanie do Stingera GT 2019, Tesla M3P, Mazda 6 2017). Moim zdaniem auto ma dwie wady: mały bagażnik z powodu akumulatora trakcyjnego za oparciem kanapy z tyłu oraz na chwilę obecną już trochę przestarzałe multimedia. Poza tym auto świetne.
Katalog oraz więcej zdjęć: https://drive.google.com/drive/folders/1RO_Gj1LyPlTz14_Ys-SBGSW2ZPhZF_Dx
TELEFON: 793 41 31 40
E-MAIL: dmnkwozniak @ gmail.com